SZANOWNI PAŃSTWO

Proponujemy Państwu zakup czterech rodzajów biletów na przejazdy naszymi liniami.
 

BILETY JEDNORAZOWE

Komu polecamy?

Są one najbardziej popularną formą zapłaty za przejazd naszymi liniami. Zakupują je Klienci, którzy jeżdżą na danych trasach okazjonalnie i nieregularnie.

Gdzie kupujesz?

Zakupu takich biletów dokonujesz każdorazowo u kierowcy bezpośrednio przed odjazdem. W przypadku linii dalekobieżnej Gorlice - Tarnów - Kraków, Gorlice- Nowy Sącz- Kraków, Nowy Sącz - Kraków,
Wysowa Zdrój - Kraków, Krynica Zdrój - Kraków, Gorlice - Zakopane istnieje również możliwość przedsprzedaży biletów jednorazowych w punktach sprzedaży:

   
Gorlice                                     Tarnów                                         Nowy Sącz     
               
Dworzec GDA                         D.A. Tarnów                                Dworzec MDA
Ul.Bardiowska 3                      ul. Dworcowa 1                           Pl. Dąbrowkiego 2          
38-300 Gorlice                        33-100 Tarnów                            33-300 Nowy Sącz      

 

Krynica Zdrój                                  Kraków                                 Zakopane            

Dworzec Voyager-PKP                 Dworzec MDA                        Dworzec ZDA
ul. Ebersa 11                                 ul. Bosacka 18                       ul. Kościuszki 23
33-380 Krynica-Zdrój                    31-505 Kraków                      34-500 Zakopane

(sprzedaż okresowa)

 Wysowa-Zdrój                                 Brzesko                                         

Ośrodek Biawena                           Vehikuł Travel                           
38-316 Wysowa                              Pl. Żwirki i Wigury 3                     
107                                                    32-800 Brzesko                               

 

Jak kupujesz?

Potwierdzeniem zakupu jest paragon, który należy zachować przy sobie, aż do zakończenia przejazdu. Jeżeli przysługuje Ci ulga (ustawowa lub handlowa) przed zakupem należy o tym poinformować kierowcę/kasjera oraz pokazać stosowny dokument potwierdzający uprawnienie do korzystania z ulgi (legitymacja studencka, legitymacja niewidomego itp.)



 

ELEKTRONICZNE BILETY MIESIĘCZNE

 

Komu polecamy?

Skierowane są do Klientów regularnie dojeżdżających do szkół, uczelni, pracy itp. na obsługiwanych przez nas liniach regularnych.

 

Jak to działa?

EM-karta to elektroniczna, zbliżeniowa karta działająca z wykorzystaniem fal radiowych. Umożliwia wielokrotny zapis i odczyt informacji w niej zawartych. Nasza firma wykorzystuje tą technologię do skopiowania do karty biletu sprzedawanego w postaci papierowej na dotychczasowych zasadach, celem wprowadzenia nowej oferty, usprawnienia kontroli oraz ułatwienia obsługi pasażerów.

W momencie zakupu biletu miesięcznego osoba sprzedająca "nabija" na kartę bilet z następującymi danymi: dane osobowe właściciela, trasa oraz okres ważności, a Ty płacisz za bilet. Po prawidłowym "załadowaniu" karty jest ona gotowa do rejestracji w kasach fiskalnych w autokarach, co należy robić każdorazowo po wejściu do autokaru. Należy również pamiętać o obowiązku posiadania paraganu potwierdzającego zakup biletu (posiadanie paragonu jest równocześnie potwierdzeniem ubezpieczenia na przejazd w myśl prawa przewozowego)

 

Gdzie wyrobić EM-kartę i ile to kosztuje?

Wyrobienie elektronicznego biletu możliwe jest w kasach biletowych: GDA Gorlice ul. Bardiowska 3, MDA Kraków ul. Bosacka 18, MDA Nowy Sącz Pl. Dąbrowskiego 2, Dworca Kolejowego w Krynicy Zdrój przy ul. Ebersa 11, Biurze Obsługi Klienta Voyager w Tarnowie przy ul. Dworcowej 1 (w budynku Dworca Autobusowego wejście od stanowiska przyjazdów autobusów), punktu sprzedaży w Grybowie przy ul. Topolowej 1, który jest czynny przez kilka dni na przełomie miesiąca.

Do wyrobienia karty potrzebne jest jedynie ksero dokumentu poświadczającego tożsamość i rodzaj ulgi (legitymacja studencka, nauczycielska itp.) oraz okazanie jego oryginału. Jednorazowy koszt wyrobienia karty to jedynie 10zł.

 

Czy można kupić bilet ulgowy na pół miesiąca?

Nie. Zgodnie z przepisami dotyczącymi dopłat do biletów ulgowych nasza firma nie może sprzedać biletu objętego ulgami ustawowymi innego niż jednorazowy i miesięczny (od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca).

 

Czy bilet miesięczny kupiony z EM-kartą limituje ilość przejazdów w ciągu jednego dnia tylko do przejazdu tam i z powrotem?

Nie. Pasażer, który wykupi bilet z EM-kartą uprawniony jest do nielimitowanych przejazdów tam i z powrotem zarówno w skali dnia jak i miesiąca.


 

Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD ODCZYTU EM-KARTY”?

Karta została przyłożona do czytnika na zbyt krótki okres czasu. EM-kartę należy w takim wypadku przyłożyć do czytnika ponownie i przytrzymać ją na czas około 2 sekund.

 

Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWY OKRES WAŻNOŚCI”?

Bilet zapisany w EM-karcie stracił ważność. Należy zakupić nowy bilet.

 

Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWA TRASA”?

Bilet zapisany w EM-karcie nie obejmuje przystanku lub całej trasy, z której pasażer chce skorzystać w momencie wejścia do autobusu. Należy posłużyć się paragonem fiskalnym aby potwierdzić ważność biletu, a w drugiej kolejności prosimy zgłosić ten problem w kasach biletowych celem jego wyjaśnienia i bezpłatnej korekty trasy zapisanej w EM-karcie.


 

Jak należy przechowywać EM-kartę?

EM-karta nie wymaga specjalnych warunków przechowywania. Jednakże zginanie jej, przykrzywianie w niskich temperaturach (poniżej 4 stopni Celsjusza) może doprowadzić do jej złamania, natomiast podgrzewanie lub wystawienie karty na działanie temperatury wyższej niż 50 stopni Celsjusza spowoduje jej rozwarstwienie. Należy również unikać trzymania karty w miejscach takich jak tylne kieszenie spodni i podobne ponieważ może to doprowadzić do stałego odkształcenia karty, które skutkuje niewidocznym złamaniem wewnętrznej anteny wbudowanej w kartę.

BILETY ONLINE

Internetowa sprzedaż biletów odbywa się przez naszą stronę Internetową www.voyager-transport.pl. Pozwala na szybki i sprawny zakup biletu na wybrany przez Państwa kurs.

 

Co należy zrobić, aby zakupić bilet przez Internet?

Wystarczy wejść na naszą stronę Internetową www.voyager-transport.pl, w wyszukiwarce wpisać trasę przejazdu np. Kraków –Tarnów, wybrać odpowiednią datę i godzinę, kliknąć ikonę „kup bilet”. Następnie postępować zgodnie ze wskazówkami.

 

Czy można zakupić bilet online na wszystkich trasach?

NIE. Bilet online można zakupić na trasy dalekobieżne: Gorlice - Tarnów - Kraków, Tarnów - Kraków, 
Gorlice - Nowy Sącz - Kraków, Nowy Sącz – Kraków, Grybów - Kraków, Wysowa Zdrój – Kraków, Gorlice- Zakopane.

                                                    

W jakiej formie jest dostępny bilet zakupiony przez Internet?

Bilety dostępne są w formie SMS lub do wydruku w formie PDF.



Czy należy mieć ze sobą wydrukowany bilet?

TAK. Jeżeli przy zakupie wybrałeś bilet w formie PDF, który jest wysyłany na podany adres e-mail, należy go wydrukować i mieć przy sobie w czasie podróży.

NIE. Jeżeli wybrałeś bilet w formie SMS. Należy jednak zachować  w skrzynce odbiorczej wiadomość z wysłanym biletem i okazać w razie kontroli.

 

Czy mogę zakupić przez Internet bilet ulgowy?

TAK. Należy w zakładce „zarezerwowane miejsca i ulgi” zaznaczyć odpowiednią ulgę (dostępne ulgi: uczeń/student/senior po 65 r.ż.), a w czasie przejazdu posiadać przy sobie odpowiedni dokument upoważniający do korzystania z biletu ulgowego.

 

Czy mogę zakupić bilet online dla więcej niż jednej osoby?

TAK. Należy wpisać wtedy dane jednej osoby, która będzie musiała mieć przy sobie dokument tożsamości potwierdzający dane wprowadzone przy rezerwacji biletu.

 

Ile wcześniej mogę zakupić bilet online?

Na 30 dni przed odjazdem można zakupić bilet na dany kurs.
 

Czy mogę zwrócić bilet zakupiony przez Internet?

TAK. Można anulować bilet zakupiony przez Internet najpóźniej 30 minut przed odjazdem autobusu, na który został zakupiony bilet. Kwota, która zostanie zwrócona Pasażerowi to 90 % wartości biletu.


 

BILETY WIELOPRZEJAZDOWE

Oferujemy klientom jeżdżącym na dalekobieżnych liniach przyspieszonych:
Gorlice - Tarnów - Kraków, Tarnów - Kraków, Gorlice - Nowy Sącz - Kraków, Nowy Sącz - Kraków, Brzesko - Kraków, Wysowa Zdrój - Kraków, Gorlice - Zakopane oraz liniach lokalnych na odcinku Gorlice - Nowy Sącz, Biecz - Nowy Sącz, Krynica Zdrój - Nowy Sącz. Dzięki temu nasi Klienci mogą zaoszczędzić na dojazdach do pracy, uczelni itp.

Sprzedaż takich biletów opiera się na prostej zasadzie - im więcej przejazdów kupisz tym mniej za nie zapłacisz.

Przykład 1. Pracujesz w Krakowie od poniedziałku do piątku. Jednorazowy bilet normalny kosztuje 19 zł. Wykupując bilet wieloprzejazdowy na np. 25 przejazdów otrzymujesz zniżkę w wysokości 15%, czyli po przeliczeniu cena jednorazowego biletu wynosi już tylko 16,15zł.

Przykład 2. Jesteś studentem zaocznie studiującym w Krakowie. Cena promocyjnego biletu jednorazowego na przejazd z Nowego Sącza do Krakowa wynosi jedyne 14 zł. Jednak chcesz jeszcze bardziej zaoszczędzić i wykupujesz jednorazowo 40 przejazdów w bilecie wieloprzejazdowym. Dzięki temu realna cena biletu za jeden przejazd wyniesie Cię jedyne 11,9zł !!!

Funkcjonowanie biletu wieloprzejazdowego, podobnie jak w przypadku wyżej opisanych elektronicznych biletów miesięcznych opiera się o EM-kartę, na którą wczytuje się stosowną ilość przejazdów, po czym przy rejestracji w bileterkch autokarów zostaje każdorazowo "ściągnięty" jeden przejazd.

Bilety wieloprzejazdowe można nabyć w kasach biletowych: Gorlickiego Dworca Autobusowego (GDA) przy ul. Bardiowskiej 3, Małopolskich Dworców Autobusowych w Krakowie przy ul. Bosackiej 18, Małopolskich Dworców Autrobusowych w Nowym Sączu przy Pl. Dąbrowskiego 2, Dworca Kolejowego w Krynicy Zdrój przy ul. Ebersa 11 (sprzedaż okresowa), Biurze Obsługi Klienta Voyager w Tarnowie przy ul. Dworcowej 1 (w budynku Dworca Autobusowego), punktu sprzedaży w Brzesku "Vehikuł Travel" Pl. Żwirki i Wigury 3 oraz w Wysowej-Zdrój (recepcja w Ośrodku Biawena).

 



ULGI NA PRZEJAZDY* 

       2-10 przejazdów - 5%

     11-20 przejazdów - 10%

     21-25 przejazdów - 15%

     26-30 przejazdów - 20%

     powyżej 31 przejazdów - 25%

 




ULGI NA PRZEJAZDY DLA STUDENTÓW I UCZNIÓW*

 

        2-10 przejazdów - 5%

     11-20 przejazdów - 10%

     21-25 przejazdów - 15%

     26-30 przejazdów - 20%

     powyżej 31 przejazdów - 25%

 

 

* Powyższe ulgi na przejazdy liczone są od cen normalnych biletów jednorazowych oraz cen ulgowych biletów studenckich jednorazowych i stosowane są na liniach: Gorlice - Tarnów - Kraków, Tarnów - Kraków, Gorlice - Nowy Sącz - Kraków, Nowy Sącz - Kraków, Wysowa Zdrój - Kraków, Gorlice - Zakopane, Gorlice - Nowy Sącz,  

Biecz - Nowy Sącz.