FAQ

FAQ (z ang. Frequently Asked Questions) - to zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie naszym pasażerom pomocy. Poniżej prezentujemy najpopularniejsze z nich:

Jak zachować się w sytuacji zgubienia przedmiotów stanowiących własność pasażera (np. torebki, telefony, portfele, ubrania etc.)?

         Pasażerowie powinni niezwłocznie zawiadomić kierowcę autobusu, w którym zgubiono przedmioty. Jeśli jest to niemożliwe, ponieważ kierowca np. odjechał, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 18 353 00 00 czynnym pn-pt 7:00-17:00 oraz podać dokładną godzinę kursu i datę zgubienia przedmiotu. Należy podać własny nr kontaktowy. Im szybciej pasażerowie skontaktują się z Biurem Obsługi lub z kierowcą autokaru, tym samym mają większe szanse na odnalezienie zguby.

Czy w autokarze można przewozić zwierzęta i na jakich warunkach? Czy należy kupić dla nich bilet?

          Ostateczna decyzja nt. przewozu zwierząt nalezy do kierowcy autokaru. Pasażerowie mogą (za zgodą kierowcy) przewozić w pojazdach zwierzęta niewielkich rozmiarów trzymane na rękach, kolanach lub tak, by nie utrudniały przejścia i nie naraziły na zanieczyszczenie odzieży innych pasażerów, nie zagrażały bezpieczeństwu ruchu. Zwierząt nie wolno umieszczać na miejscach przeznaczonych do siedzenia.

Dla przewożonego psa podróżny zobowiązany jest nałożyć kaganiec oraz mieć przy sobie aktualną książeczkę szczepień. Zwierze nie może zajmować miejsca siedzącego.

Opłacie nie podlega przewóz zwierząt.

W przypadku kursów wysokofrekwencyjnych kierowca ma prawo odmówić przewiezienia zwierząt.

Gdzie należy przewozić bagaż i czy jest pobierana opłata za przewóz bagażu (torby, wózki, rowery)?

              Pasażerowie mogą (za zgodą kierowcy) przewozić w pojazdach bagaż podręczny, jeżeli istnieje mozliwość umieszczenia go w pojeździe tak, aby nie utrudniał przejścia i nie naraził na zanieczyszczenie odzieży innych pasażerów, nie zagrażał bezpieczeństwu ruchu.

Opłacie nie podlegają przedmioty stanowiące bagaż podręczny jak i znajdujący się w luku bagażowym oraz wózki inwalidzkie i dziecięce-złożone. Bagażu podręcznego nie można umieszczać na miejscach przeznaczonych do siedzenia.

Bagaż znajdujący sie w lukach bagażowych autobusu wydawany będzie przez obsługę wyłącznie na przystankach końcowych.

Czy prowadzona jest rezerwacja miejsc?

      Nie prowadzimy rezerwacji miejsc. Możliwy jest wcześniejszy zakup  w kasach dworcowych w tzw. przedsprzedaży. To gwarantuje miejsce w danym autokarze jednak trzeba zjawić się na przystanku min. 15 minut przed odjazdem danego kursu. Nasze punkty sprzedaży biletów to: BOK VOYAGER ul. Bardiowska 3 oraz w pozostałych punktach sprzedaży w kraju wymienionych w zakładce: Strefa Pasażera - Punkty Sprzedaży Bieltów.

 

Gdzie można wykupić bilety jednorazowe i miesięczne?

Bilety jednorazowe dostępne są w kasach: BOK VOYAGER ul. Bardiowska 3 oraz w pozostałych punktach sprzedaży w kraju wymienionych w zakładce: Strefa Pasażera - Punkty Sprzedaży Bieltów..

Bilety miesięczne dostępne są w kasach: BOK VOYAGER ul. Bardiowska 3, w punkcie sprzedaży w Grybowie przy ul. Topolowej 1, który jest czynny przez kilka dni na przełomie miesiąca.

Jakie ulgi respektujemy?

  W firmie Voyager obowiązują wszystkie ulgi ustawowe.

 

                            

Gdzie można zgłaszać reklamacje, zażalenia lub skargi?

 Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej na adres Biura Obsługi Klienta tj. ul. Bardiowska 3, 38-300 Gorlice lub w formie elektronicznej na adres e-mial: info@voyager-transport.pl.Przewoźnikzobowiązuje się do odpowiedzi na zgłoszenia w ciągu 30 dni roboczych.

Gdzie można zgłaszać sugestie, nowe rozwiąznia?

 Przewoźnik przyjmuje wszelkie sugestie w formie pisemnej na adres Biura Obsługi Klienta tj. Ul. Bardiowska 3, 38-300 Gorlice lub w formie elektronicznej na adres e-mial: sugestie@voyager-transport.pl.

 

 

Czy można pojechać z  biletem zakupionym w kasie o innej godzinie, niż widniejąca na bilecie?

 

To zależy. Jeśli posiadasz bilet on-line promocyjny - nie ma takiej możliwości. Jeśli posiadasz zakupiony bilet online lub w kasie w stałej kwocie lub ulgowy, możesz pojechać o innej godzinie tylko i wyłącznie w nagłej sytuacji, wybierjąc godzinę kursu zbliżoną do godziny znajdującej się na zakupionym bilecie, informując o tym fakcie przewoźnika oraz na własną odpowiedzilność (np. w autokarze mogą być dostępne tylko miejsca stojące). Nie ma takiej możliwości, gdy kursy są wysokofrekwencyjne (piątki, niedziele, dni przed świętami i długimi weekendami).

Szczegółowe informacje, dotyczące poruszanych kwesti znajdują się w Regulaminie Ogólnym dostępnym tutaj.